Aktiv

Fredag, fredag, fredag :) Lovely !
Idag har jag dessutom fått en hel del gjort !
Tvättat, storhandlat, umgåtts med fina vänner ♥ , gjort ett kilo köttbullar,
dammsugat, torkat ytor & moppat golven ! Nu har jag iallafall precis kommit
ur duschen och nu hamnade jag slutligen här i soffan med datorn i högsta hugg.
Jag ska snart tända lite ljus här o var och sen bara invänta hjärtat !
Kvällen blir mysmysmys och imorgon ska vi upp tidigt. Jag har nämligen
bestämt mig för att faktiskt få tummarna loss och följa med Morgan & gänget
på rally. Eller ja, snarare träning men ändå. Har ju inte varit med på något sånt
på hur länge som helst, så det kan nog bli kul.

Just det ! Idag ställde jag mig återigen på vågen, och det var positivt!
1,5 kilo till nu sen har jag gått ner 10 kilo sen januari :) Jag är duktig !

Ha en bra fredag nu alla !



Kommentarer
Postat av: karin

grattis! du e duktig:)kramis

2009-03-20 @ 20:31:10
Postat av: Marika

Juuulia!

Äntligen funkar ditt internet!

Haha man blir ju fasen beroende av att läsa andras bloggar! :D

Men faaan va duktig du är! Snart 10 kg??? Åhh bra Julle! Jag vill hem och hälsa på er nu!

Hur mår du? Planer för sommaren?

Saaknar!

2009-03-21 @ 09:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0