Entré

Blev visst inget skrivet här igår. Sorry.
Jag var iallafall i Malmö hela dagen! Syster Emma fyllde år så vi passade
på att sticka till det nya köpcentret i Malmö; Entré !
Där var väl sådär. Inget slår ju Nova i mina ögon, haha. Eftersom att jag inte hade
några pengar så blev där inget nytt för mig. Förutom ett armband & ett hårband.
När vi hade gått där i några timmar körde vi hem till Emma för att fika, innan vi begav
oss mot Höör igen ! Jag var väl hemma vid halv 6 typ, slängde mig snabbt i
duschen, gjorde vid mig och begav mig sen mot Freja :) Även Emma joinade sen
och vi drack kaffe och snackade om allt o inget. Efter någon timme körde jag & emma
hem till mig. Väl här gjorde vi fruktsallad & te och fortsatte att pladdra på.

Just nu sitter jag och äter frukost !
Två kokta ägg & en skål fruktsallad :) Perfekt frukost för man är mätt länge men
man skippar kolhydraterna ! Yesyes, det är nya tag och jag anar att mina motivation är
tillbaka!  ikväll är det spinning och jag är taggad till tusen :)
Nu ska äta upp och sen slänga mig i bilen och tuta iväg mot Freja :)


Kommentarer
Postat av: josefin

wii! vad kul att du har fått tillbaka motivationen! HEJA YJA :D hehe <3

2009-03-25 @ 10:38:22
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0