Fredag

Idag var jag verkligen uppe i ottan ;-)
Klockan ringde 06.30 , då begav jag mig till mamma och slängde
in en maskin tvätt innan vi körde ner till morgonspinningen :)
Det var med Ninna idag så då får man ju passa på när det inte är
segproppen som brukar hålla i morgonpasset :) Därefter åkte jag
återigen med mami hem. Där bjöds det på frukost och jag slängde in min andra
omgång tvätt :) Efter ett tag vaknade även Josefin till liv och det blev snack
och flams som vanligt! Mys ! Jag körde dock hem vid 11 tiden.
Kände att jag ville hem och titta till kisen och dessutom så har jag lite
att göra här hemma! Rob är mycket piggare idag och han verkar vara
precis som vanligt. Det är ju skönt iallafall. Nu ska jag röja lite här hemma.
Sen vika tvätt och sortera tvätt, och slutligen lägga mig i soffan och sträckläsa
min bok med en kopp te nära till hands :)

Vad som händer ikväll är ännu inte bestämt ! Känner nog mest för mys i soffan :)
Är ju body pump imorgon bitti som jag gärna vill gå på. Inte så kul att
vara bakfull då kanske. Men än är inget bestämt och jag håller planerna öppna !


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig <3

2009-03-28 @ 11:56:03
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0