Here we go again

Imorse kom Rob hem och haltade lite.
Jag tänkte att det är säkert ingen fara, han kommer alltid hem
med sår o skador lite här o var ;) Men sen när han skulle böja sig fram o äta
så såg jag att hela benen böjde sig under honom. Då insåg jag att
det var kanske snäppet värre än vad det brukar vara.
Ringde till Morgan, vi fick tag på en jour veterinär. Så återigen fick vi
stoppa in Rob i buren och tuta iväg.  Mycket riktigt var tassen bruten.
Ganska högt upp dessutom. En sövning + gipsning senare så var vi åter
på väg hemåt. Hemskt rent vad han har kostat de senaste dagarna. ojojoj.

Nu ligger han och börjar vakna till liv så smått.
Själv ska vi snart äta middag. Även heting är inbjuden :)
Det bjuds på baconinlindad kyckligfilé och pommes cheatue (?)



Kommentarer
Postat av: Emma

nej, men stackars lilla kissen ! hahaha du behöver inte oroa dig att han blir en soffpotatis nu när han är kastrerad, han är för fan vildare än nånsin ;P





ringer sen när jag har bilen! <3

2009-03-29 @ 11:29:20
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: E

aw, lille robbekatten.....

2009-03-29 @ 17:54:29
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0