Köldskador, men vad gör väl det när man är lycklig!

Idag har det varit full rulle hela dagen :)
Drog oss upp vid halv 8 imorse. Gjorde vid oss snabbt, packade mackor
och en termos kaffe och begav oss mot Hästveda (efter ett snabbt stopp i Hässleholm)
Väl framme var vi först på plats, som vanligt när man ska nånstans med Morgan.
Vid den tiden var vi dock redan hungriga så vi packade upp allting och åt
frukost i bilen ! Hur mysigt som helst :)

Sen har dagen flutit på bra. Mina fötter är fortfarande isbitar (kommer förmodligen krävas en
dusch för att få dom varma igen), mina öron illröda av köld och fingrarna har varit utan känsel
oavbrutet. Men , det har faktiskt inte gjort nånting alls! Dagen har varit en av dom
bästa dagarna på länge :) jag & hjärtat har njutit av varandras sällskap hela dagen.
Vi har skrattat, viskat & bara haft så jävla kul tillsammans ! Verkligen återupplevt början
av vårt förhållande på nytt. Underbara du ! Jag vill aldrig leva utan dig!

När rallyträningen var slut så körde vi inom Hässleholm för att fixa en present till imorgon.
Vi ska ju på kalas då, Morgans systerdotter fyller år. Vi hittade perfekta presenten
direkt så det gick verkligen smärtfritt. Sen passade vi även på att köpa lite gott inför
ikväll :) Så nu blir det först lite mys i soffan innan jag ska hoppa in i duschen. 
Efter det ska jag laga middag (spagetti & köttfärssås) , och sen ska vi mysa hela kvällen.

Forever together ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0