Kvällsupdate

Godkväll :)

Just nu sitter jag här med lilla Emma-fisen ! Hihihi.
Som så många andra kvällar! Vi har kollat på 'den rätta för Rosing' ,
desperate & bara snackat skit! Och nu ska vi dricka te och fortsätta med
snacket. Vi har verkligen alltid något att snacka om, fast vi ses i stort sett
varje dag, ofta flera gånger om dagen dessutom :) 
Helt galet är det! ♥ me love you very much , Lel !

Spinningen
idag var helt uuuunderbar :) Mina ben var dock svaga som aldrig
förr. Kändes som om det var mitt första spinningpass nånsin typ.
Skyller det på Body Pumpen ;-) Men, efter att Emma peppat mig som
aldrig förr dök helt plötsligt energin upp och passet blev ett av dom
effektivaste nånsin typ. Haha. Nu är jag heltaggad till spinning imorgon
också även om jag egentligen bestämt mig för att vila.
Jaja, det är morgondagens problem :)

Sov gott alla, så hörs vi imorgon !

Kommentarer
Postat av: Lel

me love you very much too <3<3



:)

2009-03-31 @ 23:20:03
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0