Oönskad bloggpaus

Tjohoo ! Efter ett ganska otrevligt samtal till 3 , fick dom äntligen igång
mitt internet :) Vill passa på att tillägga att det till stor del faktiskt är 3's fel att mitt
internet har legat nere. Men , nu är jag iallafall tillbaka och inläggen kommer återigen
flöda. (Hoppas jag) ;-) Hade tänkt försöka uppdatera er om allt som har hänt under
dessa veckorna, men det  har ju gått så lång tid så jag kommer inte ihåg allt jag har gjort.
Den 4 mars var vi ju förståss och såg judas priest. Det var underbart och jag ville inte att
kvällen nånsin skulle ta slut. Hoppas att dom kommer till Sverige igen. :)

         

I övrigt har jag som sagt varit på bio med Emma. Vi såg 'Män som hatar kvinnor'.
Den var sådär. Vi hade nog för höga förväntningar. Kul hade vi i allafall :)
Jag har även varit på Nova en del på sista tiden. Jag & Emma var där igår till exempel !
Vi passade även på att köra utom skolan! Vi var ute efter våra betyg men fick inte tag i rektorn
så vi fick så snällt skita i det. Men vi träffade iallafall Bobo & Niclas , så det var inte helt
i onödan :)  Vi fick dessutom extrema vårkänslor på vägen hem så nu håller vi tummarna
för att våren faktiskt är på väg på riktigt. :)
I övrigt så har Sunken fyllt 19 år :) Grattis i efterskott! Så där har det hållits kalas ! 
Annars har jag nog mest umgåtts med fina vänner & älsklingen! Det är svårt att komma på
specifika saker som hänt när man sitter här och försöka komma på saker på beställning.
Förra veckan var jag iallafall sjuk, och veckan innan det var jag psykiskt utmattad.
Det har resulterat i att träningen och kosten verkligen har blivit lidande på sista tiden.
Så nu är det alltså skärpning som gäller hela denna veckan :)

Vi hörs säkert senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0