Perfekt helg

Denna helgen har varit mysmysmys !
I fredags var jag hos Sofie i stort sett hela dagen :)
På kvällen lagade jag & Emma middag tillsammans innan jag hämtade
upp älsklingen i Sösdala. Resten av kvällen var det mys i soffan med honom ♥
I Lördags gick vi upp vid 10, slängde i oss lite frukost sen skjutsade jag M till
Hässleholm. Han skulle iväg på något möte. När jag ändå var i Hässleholm
passade jag på att hälsa på min kära svägerska med barn :) Det som var tänkt
att bli en snabb runda segades ut och jag var inte hemma igen förrän närmre 15.
Körde till City gross med Mona, sen hem här och drack kaffe.
När Mona hade kört slängde jag o M oss i soffan och slängde igång en film som
han hade hyrt. Den var sådär bra , men å andra sidan så flamsade vi mest i soffan :)
Jag som hade varit super rastlös hela dagen, kände hur jag blev trött och såg
nog trots allt fram emot en myskväll iallafall. Men, då ringde Heting till Morgan och
det blev såklart ändrade planer igen. En halv timme senare ramlade han in genom dörren
med Xbox och ett flak öl. Kvällen bestod av lite spelande, mycket prat o en hel del skratt !
Det blev ändå inte så sent och jag somnade gott vid 1 tiden.
Idag blev jag väckt vid 9 , så vid den här tiden har jag redan ätit frukost och allt :)
Ska på 65 års middag idag på Ringsjö Wärdshus. Sen ikväll blir det nog ännu mer mys.
En perfekt helg. Till stor del tack vare dig hjärtat ♥

Söndag idag ja... jag & M börjar snart räkna ner timmarna inför Judas på onsdag !

Kommentarer
Postat av: sofie

ni kommer få det ös på onsdag. rocka loss lite för mig med :D hehe <3

2009-03-02 @ 19:02:49
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0