Solenergi

Så härligt det är att vakna upp av att hela sovrummet är upplyst av solen :)
Hela dagen blir så mycket lättare och man får energi från ingenstans!
Jag sov ändå ganska länge idag, men å andra sidan så kom jag i säng ganska sent
igår och sen låg jag o läste hur länge som helst!
Just det, huset var underbart ! Där kommer dom trivas hur bra som helst.
Vi var som sagt där en sväng igårkväll igen, efter att jag tränat, och packade upp
lite smått i köket. Tallrikar och glas och sånt. Moa råkade dessutom skära sig rejält i
fingret när hon skulle packa upp knivarna ;-) inte roligt alls.
 
Idag ska här städas! Har skjutit på det länge nu med tanke på att jag har en gipsad
katt som hoppar runt på tre ben som hatar dammsugaren. Vet inte riktigt hur
det ska gå till, men det löser sig nog. Annars brukar jag bara slänga ut honom
när jag ska städa men det är ju lite svårare nu.

Ikväll är det spinning och jag är faktiskt taggad! Efter det vet jag inte vad som händer än,
men en rejäl slappekväll i soffan lockar nog mest ! Man får ju inte missa finalen
i 'den rätta för Rosing' . hahah.


Kommentarer
Postat av: Emma

Just det! Den rätte för Rosing är ju idag.. FÅR INTE MISSAS! hahaha :D <3<3

2009-03-31 @ 13:52:58
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0