tredje gången gillt

Godmorgon !
Detta är nu tredje gången som jag försöker uppdatera denna förbaskade
bloggen. Första gången hände något med texten som gjorde att den blev
omöjlig att läsa. Andra gången försvann allt när jag nästan precis var färdig.

Kvällen igår var lika mysig som resten av dagen :) Jag lagade spagetti & köttfärssås.
Jag hatar vanligtvis det men min egen var faktiskt riktigt god :)
Sen mös vi bara i soffan. Åt glass och kollade på Robinson !

Nu har jag nästan precis ätit frukost ! Morgan är i garaget och jag ska snart slå in
presenten till kalaset. Sen dra ett varv med dammsugaren innan det är dags att
göra vid sig, kalaset börjar kl 14 :) 

Hörs nog senare :)



Kommentarer
Postat av: Emma

i've already called yoooooou :-)



men ringer sen ikv också,

för ännu mer update! Ha så kul på kalaset :-)



<3<3

2009-03-22 @ 12:01:17
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag veeeeet! så jävla kul att vi är lika långa (korta...) med :P haha

2009-03-22 @ 18:06:41
Postat av: emma,

hej hej hopp i skogen!

är du vaken vavavava? :-D



ringer sen ! Puss <3

2009-03-23 @ 09:08:55
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0