Turn me on

Godmorgon !
Klockan 9 ringde en uppspelt, nybliven faster Moa till mig :)
Jag hade ändå tänkt gå upp vid nio så det passade bra !
Jag drog mig ur sängen fick på mig lite kläder och lagom till att jag lämnade
sovrummet stod Moa i dörröppningen :) Vi slängde igång en kanna kaffe
och drog fram mackor o pålägg och nu sitter vi och äter frukost här tillsammans.
Mysmysmys ! vad som händer senare får vi se :) Man blir ju så sugen på att hitta
på något nu när solen äntligen är framme !

Igårkväll gjorde jag så lite som möjligt! Morgan kom hem vid 8 tiden och sen
mös vi bara i soffan heeeela kvällen :) wonderful ! Me love you a lot ♥

Vädret håller i sig och så gör även mina vårkänslor ;-) Därför bjuder jag på
ännu en extrem vår & sommarlåt. Så återigen, Enjoy !



'Ett liv med dig gör varje dag till en bra dag'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0