Lördag

Återigen vakande jag av att klockan ringde och det var bara att hoppa
in i bilen och bege mig mot gymmet :) Idag stod body pump på schemat
och det var riktigt härligt! Det sved ordentligt i både armar och ben så träningsvärk
är nog dessvärre ett fakta. Men det hör ju till och dessutom så hade jag bara
tänkt spinna imorgon så då gör ju träningsvärken ingen skillnad eftersom
att man använder helt andra muskler :)  Nu har jag iallafall ätit frukost !
Filmjölk med äpplebitar och kanel, och en fruktsallad på en apelsin & två kiwi!
Tänkte snart slänga mig i duschen och sen bara ligga i soffan och läsa !

Kvällen igår var mys! Vi slappade i soffan och kollade på Let's dance!
Inget kan fan slå Lailas show dans. Fy fan va grymt det var. Galet !

Nu kallar duschen så vi hörs senare istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0