Rob

Det är nu officiellt. Rob har förlorat sin manlighet !  
Vi åkte in till veterinären med honom för att kolla upp ett sår som
han hade vid svansen. Veterinären ansåg dock att hon var tvungen att
söva honom för att kunna rengöra det ordentligt. Och när han ändå
skulle sövas så kunde vi lika gärna passa på att ta kulorna på honom.
Grejen är den att egentligen så ville vi inte kastrera honom alls. 
Vi ville ha en fartfylld & busig hankatt. Ingen fet, försoffad, lat jäkel.
Men det är ju egentligen ens skyldighet. Tänk alla kattungar han producerar
fram som nån tvingas ta död på. Så vi insåg väl båda två att det var det
enda rätta att göra. Så nu är det väl bara en tidsfråga innan den jäveln
sväller till sin dubbla storlek. Men vad gör väl det ? Han är ändå alltid min
snygging :) Just nu sitter han i buren här bredvid och börja vakna till.
Helt groggy sitter han och gungar från sida till sida i buren. Sweetie <3

Annars idag har dagen varit fartfylld ;) jag körde till Sofie vid 11.
Sen körde vi till Eslöv för att plocka upp Cornelia och sen vidare till Lund
där Cornelia klarade av sin uppskrivning :) GRATTIS ! <3

Nu ska jag kela vidare med robbe , sen kommer Emma på kaffe! Lovely !


 Min snygging ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

ÅH HAN SOM HADE SÅ FINA STORA KULOR! fick ni dom med i en burk hem? skämt å sido, krya på dig Rob, mjauelimjau på dig <3 mhihi

2009-03-26 @ 19:17:51
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0