Våffeldagen

Idag är det onsdag & jag är pigg som en lärka (?) , och rastlös som aldrig förr.
Jag har redan hunnit ha sovmorgon, varit på City Gross, ätit god & nyttig
frukost/lunch & fixat ett nytt askfat :) Det blev fintfintfint! (bild längre ner)
Ska även passa på att dammsuga ordentligt och kanske till och med
moppa golven. Man får ju passa på när man har en massa energi över!

Igår var jag hos Freja i stort sett hela dagen :) På kvällen var jag på spinning,
sen hem och slängde mig i duschen. Efter det gjorde jag en supergod omelett
som jag avnjöt till 'den rätta för Rosing' medans jag väntade på älsklingen
som var på möte. När han väl kom hem så blev det mys och flams i soffan
resten av kvällen. älskar dig ! Kollade sen på någon halvdålig film
och båda två somnade i soffan som vanligt !

Ikväll blir det träning igen. Har dock inte bestömt mig för vad jag ska träna än :-/
Är inte så sugen på Body step, men heller inte så sugen på att gå på spinning ensam.
Dessutom ringde Morgan och påminde mig om att det faktiskt är våffeldagen idag.
Så jag fick snällt handla hem grejor till det, så ikväll blir det våfflor.
Jag är själv inget big fan of våfflor men Morgan älskar det.

Oj, vilket långt, töntigt inlägg detta blev ;-) Vi får höras senare istället !



Kommentarer
Postat av: Maud

Den blev gudomlig! Jag måste också göra en sån sen ;)

2009-03-25 @ 13:32:33
URL: http://monisalisan.blogg.se/
Postat av: Emma

Du och.... kan bilda klubb med töntinlägg :D

mahahahaha ! Jag kommer till dig sen.... jag hade kunnat tänka mig våfflor :D <3

2009-03-25 @ 14:01:39
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma till Leo

vill du vidarebefodra till Leo att ja, jag tycker han luktar gott!

2009-03-25 @ 14:02:55
Postat av: josefin

åh så fint :) & väldigt kreativt av dig! :D förresten, leo handlade av mig igår! hahaha. en bamse i bröd med mos åvanpå (?) och ketchup och gurkmajonäs. haha :P

2009-03-25 @ 18:40:51
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0