Veckan som gått

Förlåt !

Mitt internet har inte fungerat på hela veckan därav den dåliga uppdateringen.
Veckan har varit extremt händelserik och väldigt krävande. Mest psykiskt.
Det har ändå på det stora hela varit en bra vecka :)
I onsdags var vi som sagt på Judas Priest konsert i Malmö. Det var lika magiskt
som jag hade förväntat mig och hela kvällen satt jag med världens största leende
på läpparna! Att dela det med min fina M , var något jag sent ska glömma.
Igårkväll bestämde jag & Emma oss för att äntligen gå på bio och verkligen se
Män som hatar kvinnor. Vi har ju båda läst boken så vi hade nog lite för höga
förväntningar. Tyckte att dom hade tagit bort lite för många viktiga detaljer men
skådespelarna levde verkligen upp till sina roller. Ska bli spännade att se hur tvåan
blir, eftersom att jag personligen tycker att den andra boken är bättre än ettan!
Lite tråkigare dock att Morgan åkte igår kväll. Han ska på rally och kommer inte
hem förrän imorgon natt någon gång :( Jag som aldrig har haft några problem med
att sova själv innan har plötsligt blivit supermesig. Konstigt.
Får skriva mer ingående om veckan som varit senare med bilder och sånt.
Har jag tur så sätts mitt internet igång redan idag (skriver hos Emma nu)

Nu ska jag och Emma till gymmet sen blir det slappe i soffan några timmar och kanske
försöka ta igen någon timmes sömn.  Ikväll blir det mys i soffan :)


Kommentarer
Postat av: En arg läsare

JULIA!!

har du slutat skriva i din blogg!!! vad ska jag då göra när jag sitter här och dricker mitt te????



SKÄRPNING! :-)



mjau

2009-03-10 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0