19 maj

Igår kväll hade vi huset fullt typ ;-)
Eller nja josefin, linda & fredrik var på besök iallafall.
Vi drack bara kaffe och slappade i soffan hela kvällen men med rätt
sällskap kan det vara mer än trevligt!  josefin sov till och med över :)
Imorse gick vi upp vid halv 10. Skulle skjutsa Freja till Höör. Släppte av
josefin då och sen följde jag med freja hem på kaffe! Där har också hela
eftermiddagen spenderats :) Nu ska jag snart möta upp sofie på Hardy's.
Vi ska äta en gourmet middag där tillsammans och snacka en massa skit :)
Båda våra sambos är ju upptagna med jobb & skit så vi får äta middag med
varandra istället :) Men det är mysigt också ju ! <3

Resten av kvällen ska spenderas med älsklingen :)


Kommentarer
Postat av: josefin

jag är mästerkocken som lagar gourmetmiddag till dig ;) <3

2009-05-20 @ 13:12:40
URL: http://jooho.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej, Va kul att du läser min blogg.. :D.. Tack så mkt :) Är all bra med dig ?

2009-05-20 @ 19:56:36
URL: http://carutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0