9 maj

Lördag idag :) Dessutom en fin sådan. Inte en droppe regn hittills.
Jag har jobbat 8-14. Ganska lagom arbetsdag ;-)
Efter det tog jag en cigg med josefin innan jag körde hemåt.
Nu hamnade jag här lite men ska slita mig nu.
Sunken ska nämligen bjuda på kaffe.
Ikväll är vi föresten bjudna på middag hos mina föräldrar. Lasagne !
Underbart :)  resten av kvällen blir det mys i soffan med älsklingen <3
För imorgon är det återigen jobb tidigt!

Hörs nog senare :)

ps. 20 dagar till min födelsedag ;-) .


Kommentarer
Postat av: Emma

det är väl andå den 10 maj? :) hihi.

Hur är allt hemma? Saknar dig min fis. Kanske kommer jag inte hem förrän den 20 maj.. men då får vi ses mycket :-) <3<3<3<3 LOVE

2009-05-10 @ 16:53:25
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0