7 maj

Fast att jag är ledig idag gav mig fan på att gå upp i hyfsad tid.
Jag har så jäkla lätt att vända på dygnet. Det räcker att jag sover för länge
en dag så är jag jätte trött alla andra mornar. Men idag vaknade jag tidigt
och gick upp direkt. (Istället för att bara dra täcket över huvudet)

Jag har alltså suttit här hur länge som helst nu och kollat på skit såpor
på tv och snokat runder på internet. Snart ska jag hämta min fina lillasyster
& resten av eftermiddagen ska spenderas med henne :)

Ikväll blir det väl hockey här hemma. Men vad gör väl det när jag kollar med
the love of my life ♥   Måste dessutom sätta mig ner och planera mer ordentligt
hur jag ska göra med fest och kalas. Alltså vilka jag ska bjuda, när jag ska ha det
och hur jag ska ha det.  Faktiskt inte så långt kvar nu :) Sweet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0