890529-090529

Det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag , hurra hurra hurra !
20 år idag alltså. Innan jag vet ordet av sitter jag väl med rullator och klagar
på dagens ungdomar. Men skit i det för idag ska jag njuta av min dag !
Hela dagen har varit busy med städning, handling & annat fix.
Jag har dessutom fått min första present.. Från josefin :
biljetter till Britney Spears konserten i Köpenhamn :) TAAAAAAAAAAAAACK :)
Jag älskar det ! ! !  & jag älskar dig , josefin <3
Hunnit inom systemet har jag också gjort ;-) Handlade inte lite heller.
Just nu är Emma här på kaffe & josefin har varit här hela dagen !
Nu ska jag fixa vidare här hemma så ses vi 19.00 ikväll mina vänner :)

PAAAAAAAAAAAAAARTY :) (märks det att jag är taggad till tusen eller?)

Kommentarer
Postat av: josefin

GRATTIS :D älskar dig med <3

2009-05-29 @ 15:36:07
URL: http://jooho.blogg.se/
Postat av: Marika

Grattis Tjejen :D

Du verkar vara på rätt humör dagen till ära. Ha det sviin kul ikväll nu!



Pussar

2009-05-29 @ 15:43:16
Postat av: Emma

GRATTIS MIN ÄLSKADE <3<3<3<3<3

Vi ska göra kvällen till den allra bästa! :-D

2009-05-29 @ 16:09:22
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: karin

Helt klart inviger man sin 20-årsdag med att gå på systemet.....coolt:)Ha de fint....kram:)

2009-05-29 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0