Den 25:e smäller det !

Imorse var det betydligt mycket lättare att komma upp, vaknade direkt
när klockan ringde och dessutom kände jag mig pigg :) Fast att jag bara sovit
typ 6 timmar. Konstigt !
Dagen på jobb flöt iallafall på bra och efter jobb kom Emma hit på kafferep :)
Sen har vi bara suttit här hela eftermiddagen och snokat på internet och snackat
en massa skit :) Najs ! Nu skulle hon bara hem en snabbis sen ikväll ska vi kolla på
Click här ikväll. Den går ju på tv och det får inte missas!

Imorgon är det återigen jobb som gäller. Blir dock lite annorlunda eftersom att
jag faktiskt ska vara i stenåldersbyn imorgon :) Spännande. Är lite skeptisk till
stenålderskläderna dock men det får funka ;-)
Sen är det ju dessutom den 25:e imorgon. Så när vi slutar är det jag & emma som
slänger oss i bilen och tutar iväg mot nova ! UNDERBART !

Nu ska jag fixa fram lite mat till mig och min karl ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, den är maläten som bara den :P dom satans malarna har ätit upp alla mina pengar!!!!! :D hahaha.. ja, jag ska adoptera en kines o kalla den för kärleksbarnet :D ringer dig sen min väninna! <3

2009-05-24 @ 18:42:33
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0