Första maj

Inget jobb idag, hade ju fortfarande ganska hög feber igårkväll.
Idag känner jag mig i allafall mycket bättre förutom förkylningen.
Jag har dessutom börjat hosta som fasiken rent. Försöker intala mig
själv att det är för att förkylningen håller på att gå över (?) haha.

Igårkväll tog vi det mest lugnt. Drack ett glas vin mest för sakens skull.
Sen somnade vi båda i soffan ganska tidigt :) mys !
Ikväll ska vi nog grilla & sånt här hemma. Heting skulle komma tror jag,
så han & Morgan ska väl dricka öl kan jag tänka mig.
Själv ska jag ta det så lugnt jag bara kan så att jag är frisk och pigg
på jobbet imorgon :) Nu ska jag ner o kolla tvätten, den går dygnet runt för tillfället.

29 dagar till min födelsedag !


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jaså ni får besök ikväll... Ringer dig sen när jag hinner <3

2009-05-01 @ 11:13:07
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0