Fylla nummer två

Dagen igår var den mysigaste på bra länge :)
Satt ute o slappade typ hela dagen , gjorde smörgåstårtor med Moa ,
tusen tack för hjälpen Mona ;-) , grillade med emma, josefin & moa !
Dessutom var jag dum nog i fredags att jag på fyllan lovade Ida att vi skulle
komma in till Hässleholm dagen efter och festa. Så där var inte mycket att
be för. Återigen fram med ciderna (skippade dock klackarna denna gången) ;-)
In till Hässleholm kom vi och hade en trevlig kväll överlag. När sen både
storebror Green och lillebror Green hade varit i slagsmål tyckte jag & ida att
det var dags att åka hem ! (Det var dock inga rejäla slagsmål och definitivt inget
som nån av dom själv startade) Var väl hemma och i säng runt 3 tiden.

Nu är det dags att fixa vid smörgåstårtorna och om någon timme kommer släkten.
Måtte denna huvudvärken vara borta till dess, annars blir det en vääääldigt lång eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: emma

hej min gumsedumsaplumsa <3

du kan väl ringa när ditt släktkalas är färdigt :)



<3

2009-05-31 @ 17:19:27
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0