Helgen

Idag är jag ledig :) Det är välbehövligt och jag har sovit länge !
Lördagskvällen blev super trevlig! Vi kollade på eurovision & drack öl/cider.
Mys :) Blev dock någon cider för mycket för min del med tanke på att jag
skulle upp klockan 7 dagen efter. Upp kom jag iallafall och även om det var
drygt att jobba så gick det relativt snabbt. När jag kom hem igen var alla de
som däckat i soffan kvar ;-) resten av dagen låg vi alla i en hög i soffan.
Åt lite, slumrade lite och bara slappade ! Skit härligt. Vid nio tiden i går kväll
åkte de andra hem och jag & älsklingen mös vidare i soffan tills vi båda två
somnade. Vaknade inte till igen förrän vid 2 inatt , fick släpa in oss i sängen :)

Nu ska jag snart fräscha till mig lite innan jag ska hämta upp Sunkis på hennes
praktik/jobb ;-) Sen blir det kaffe med henne !

ps. på onsdag kommer emma & emilia :-) knappt efterlängtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0