helgen

Inte suttit vid datorn på ett tag, vilket märks här i bloggen :)
I lördags ; jobbade jag först 10-16. Hem & duschade innan det bar av
igen. Jag, Morgan, Kalle & Ida åkte ut till bosarp och spelade minigolf.
Det var super tråkigt för jag var jätte dålig. Förstår inte vad som hänt, jag
brukar ju vara bra.. Efter det körde vi till Höör där vi åt på jernkällaren.
Det var gott, men klockan hade blivit ganska mycket under tiden som vi spelade
mingolf så det var egentligen för sent att äta. Efter det blev det iallafall raka vägen
hem och både jag & morgan somnade i soffan :)

I söndags ; jobb mellan 10-14. Därefter körde jag och hämtade josefin , sen
hemåt. Och äntligen fick vi grillat! Jag har tjatat hur länge som helst :)
Det var extremt gott ! Senare körde vi ut en sväng till Moa , och resten av kvällen
åt vi godis och löste korsord. hahaha.

Idag sov vi alldeles för länge. Körde sen hem josefin vid ett tiden innan jag tutade
ut mot Sofie :) & där har hela eftermiddagen spenderats. Nu väntar jag på att mitt
hjärta ska komma hem så vi kan äta middag :)

Kommentarer
Postat av: sofieeifos

Hej babe!

Tyvärr får jag ta och skippa att tuta iväg till dig idag. Har sovit riktigt kass inatt, så måste vila någon timme nu innan jag ska hämta adam. Men vi kan ju se imorgon?.. :) <3

2009-05-05 @ 11:41:38
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0