Kristi himmelfärd

Ledighet idag och imorgon för många. Dock inte för mig..
Men det gör inte så mycket har nämligen jobbat med Emma ♥ idag och
ska göra det nu några dagar :) Igår var jag ledig & det passade
ju bra eftersom att Emma kom hem igår. Eftermiddagen spenderades alltså
här hemma med mängder av kaffe och uppdatering av allt :) Välbehövligt !
När Morgan kom hem från jobb hade han med sig både josefin & fredrik.
Vi åt middag tillsammans allihopa och sen slappade vi i soffan resten av kvällen!

Idag har jag som sagt jobbat 8-12 och sen har jag bara fixat lite här hemma.
Både här inne och i trädgården :) Håller på att försöka få det riktigt fint där ute så
man inte behöver skämmas på festen och kalaset nästa helg ;-)

Nu kommer nog Morgan snart hem så han kan klippa färdigt gräset !
Ikväll ska vi på middag hos mina föräldrar, lite speciell middag dock ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0