Lördag

Både igår & idag har återigen bestått av jobb.
Har dock jobbat med Emma vilket har gjort att tiden har gått super fort :)
Idag började jag klockan 8. Vaknade inte förrän 7.59 !! Undrar om det är undermedvetet
på något sätt ?! Om min kropp på något sätt visste att jag skulle börja jobba klockan åtta.
I vilket som helst så blev det jäkligt stressigt. Men Emma, den pärlan hann ändå med
allt som skulle göras ;-) Slutade vid halv två och då körde jag & hämtade josefin :)
Sen hit hem och även emma gjorde oss sällskap över en kopp kaffe!
Nu ska jag dock snart köra J till jobbet. Sen blir det nog en snabbis till sunken
så bjuder hon nog på kaffe :)
Morgan är på rally och har varit hela dagen så när han äntligen kommer hem ikväll blir
det bara mys i soffan , imorgon är det jobb igen ! Shit , vad jag kommer njuta den 25:e
när det är dags för löning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0