Lugnet före stormen

Busywoman ! Idag har jag minst sagt haft fullt upp och då har jag
ändå inte hunnit med hälften av det som skulle göras :S
Varit både på Lidl och City Gross och storhandlat inför fest och kalas
och allt vad det innebär med grillning och smörgåstårtor !
Tur att Freja var en riktigt sötnos och följde med :) thanks !

Nu väntar jag & josefin på att våra händiga karlar ska komma hem så vi
mat i magen :)  Sen kommer Moa hit för att hjälpa mig göra cheesecake till
kalaset på söndag. Frusen cheesecake då alltså :)

Imorgon är det fullt upp med städning och annan fixning hela dagen och
vid 19.00 tänder vi grillen och sen blir det fest ! Hoppas nu att alla kommer !
Shit , va jag är taggad :)


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag är också sjukt taggad gumman :D

Kommer bli riktigt kul! <3

2009-05-28 @ 19:10:06
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos
Postat av: Emma

Ska bli skitroligt imorgon <3<3<3

Ringer när jag jobbat! ÄLSK.

2009-05-29 @ 01:08:22
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0