Måndag

Hola!

Igår jobbade jag 8-13.30 , och idag är det jobb igen. Börjar dock inte förrän
15 idag. Ganska skönt för sen är tisdag , onsdag tidiga mornar igen.
Igår efter jobbet körde jag hem och duschade och sånt. Sen körde jag ner
till City Gross för att handla till middagen. Efter det passade jag på att städa
huset innan jag slutligen körde till Freja :) Efter någon timmes snack där med
henne begav jag mig hemåt för att börja på middagen så smått.
Blev tagliatelle med en pastasås på bacon, purjolök & vitlök. Svingott !
Morgan kom hem nästan exakt när maten var klar, perfekt nog :)

När vi hade ätit somnade jag dock som en sten i soffan.. Jag var helt slut 
i huvudet efter en psykiskt krävande dag med tjaffs och dumheter. Morgan fick
verkligen slita upp mig ur soffan vid ett i natt när jag redan sovit flera timmar
och han tyckte att det var dags att gå o lägga oss i sängen istället.

Nu ska jag hälla upp dagens första kopp kaffe :)
Hörs kanske senare !

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej min stumpefis. Ja, vi har fått jobberbjudande.. fick det erbjudandet redan andra dagen faktiskt av chefen, men nu när alla slutprov och allt är klart SOM JAG BY THE WAY KLARADE SKITBRA :-) så har vi fått jobb på ett ställe som heter Valhalla som bartenders, så jag tror att det blir att vi åker ner i sommar igen. Känns som att jag bara får denna chansen en gång.. och så bartenderskolans gäng är bara helt underbara hela högen så det känns bara så rätt..



Hahaha, neeeeeej han har fanimej inte dykt upp än!!! Var fan är min prins charming? :-( Men babe, vi ses den 20 och hoppas på många kafferep :-) och självfallet kommer jag på din 20års fest, emilia också tror jag :-) älskar dig snuttefia!

2009-05-11 @ 17:48:21
Postat av: Emma

Åh, jag saknar dig också massvis! Hörde av mamma att du har mycket jobb nu hela maj :-) Skönt va?



Ja, jag är skitglad att din fest är så att vi kan komma! Sen åker vi tillbaka den 7 juni. Och ja ja ja ja ja, fy fan vad roligt det hade varit om du kom! För du kommer kunna bo hos Emilia och mig i så fall, så det är ju bara precis en flygstol tur/retur som behövs! Hade varit riktigt roligt :-)



Åh, längtar tills vi kan sitta med en kopp kaffe i handen och snacka om allt!! Måste försöka förklara hur allt är här nere och allt som hänt, och jag vill veta ALLT skvaller hemifrån :-) <3<3<3<3

2009-05-13 @ 15:00:45
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0