Onsdag

Ledig idag :) Superhärligt! Ändå är jag redan uppe.
Ska snart hoppa in i duschen sen ha en heldag med min kära mami ♥
I måndags var vi som sagt på Nova :) Jag hittade riktigt fina saker och är mer
är nöjd med mina inköp ! På kvällen sen drack jag kaffe med emma,
josefin & linda. Igår var det jobb igen , jobbet gick dock mycket snabbare än vanligt
och det var faktiskt kul att jobba. Kan det bero på att vi vilade ögonen på jordens
förmodligen snyggaste kille !? ;-)  Han snygghet kan inte beskrivas i ord så jag
tänker inte ens ge mig på att försöka. Efter jobb gjorde jag en massa ärenden
så som storhandla, klippte mig och så vidare. På kvällen kom sen emma, emilia
& cornelia hit för att grilla :) Skit mysigt och skitgott ! Sen slappade vi lite i soffan.
När dom hade kört hem myste jag bara med Morgan i soffan resten av kvällen !

Vad fan är detta för jävla väder? Be till gud att det är bättre tills på fredag ! ! ! !

Morgan , du är & kommer alltid att vara det vackraste för mig, 
jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0