Det går bra nu!

Gårdagen var hur mysig som helst!
Slappade här hemma i flera timmar. Vid ett tiden kom Moa hit och sen
åkte vi ut till henne. Där bakade vi underbara cupcakes !
Rosa-bandet-tuttar cupcakes. Hallon i frostingen och sen ett hallon på toppen.
Superfina men även goooda ;-) 
Älsklingen hämtade mig sen där och vi begav oss till hans mamma på ¨söndagsmiddag¨.
Diskuterade en hel del & mycket blev bestämt!
Känns superskönt, jag & Morgan kommer förmodligen flytta till ett stort fint hus
som vi båda älskar inom en ganska snar framtid. Troligtvis redan i januari !
Känns som att allt löser sig så himla bra. Förra veckan var allt skit och det kändes
som om det aldrig skulle bli bra och nu är allt bättre än jag vågat drömma om.
Visst även där finns en del att göra vid men helt ärligt så är det nästan skönt.
Då får man dom tapeter och färger man själv vill. Framförallt så kommer vi äga vårt
eget hus! Vi två <3 känns sååå underbart! Blir ju så sjukt mycket billigare dessutom.
Vi kommer betala samma eller till o med mindre än vad vi gör nu.
Och nu bor vi i en liten skit stuga utan vatten typ. Huset är säkert fyra gånger så stort
som detta & myyyycket fräschare. Galet vad jag längtar just nu :-)
Nu ska jag snart bege mig till mina föräldrar och spendera eftermiddagen/kvällen där.
Morgan ska nämligen jobba över så jag passar på att äta hos mina föräldrar så slipper
jag äta ensam !! Så hämtar Morgan mig där på vägen hem. (min bil har som sagt punka igen !)



Kommentarer
Postat av: M

Så roligt för er!! :) Våra cupcakes blev superfina! ;)

2009-11-02 @ 17:12:27
URL: http://monisalisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0