Fredag

Igår efter mötet kände jag hur jag blev mer o mer hängig.
Någon timme senare var sjukdomen ett faktum. Feber, förkyld och hosta.
Åkte hem o slängde mig i soffan med filtar och tjocka strumpor medans älsklingen
fick köra o handla halstabletter och drickor. ;-)  Somnade tidigt och sov som en stock
heeeela natten. Idag känns det lite bättre men inte helt bra. Ska därför ligga i soffan
hela dagen och inte röra ett finger. Utom möjligtvis för att göra lite mer te.
Ikväll ska vi på någon konsert i Helsingborg. 'Champions of rock' tror jag bestämt att
den heter. Känns inte jätte spännande med tanke på hur jag mår, men biljetterna köptes
för ett halvår sedan så jag får väl snällt göra det bästa av situationen och förbereda mig
på en låååång kväll. 

Just det, mötet. Det gick väl ganska bra. Bekräftade egentligen bara vad vi redan visste.
Nu har vi iallafall lite mer en prisklass att gå efter när vi kollar efter hus.
Hoppas på att vi hittar något relativt snart. Men det ska ju vara rätt också.
Svårt det där...

Hörs senare eller imorgon :-)



Kommentarer
Postat av: Gues whooooo

Himla kul du börjat skriva igen :-) /En läsare som följer bloggen slaviskt!

2009-10-09 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0