Fredag !

Idag är det fredag och det innebär såklart fredagsmys ;-)
Det blev ändrade planer i onsdags och istället för att köra till
Freja blev det att jag mötte upp min faster och  lilla kusin utanför
Skånes djurpark. Gick där inågra timmar och tittade lite på djuren och
snackade en hel del.. Mys! Därför spenderade jag dagen igår till att umgås
med Freja :-) Vid två körde vi till Hardys och åt lunch med Josefin.
Därefter följde hon med oss till Freja där vi spenderade resten av eftermiddagen
och lite  av kvällen till att spela Lips !! Skitroligt var det.
Körde sen hem o hade mys i soffan med älsklingen hela kvällen! Skrattade åt allt o
inget och bara slappade, superhärligt :-)

Idag ska vi faktiskt på en husvisning  på ett annat hus i Höör.
Ska försöka ge det en ärlig chans även om Norra Rörums huset känns så bra.

Imorgon ska jag & älsklingen ha en heldag ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0