Huset

Huset igår var.... hmm... speciellt.
Det var inte särskilt fint och där är betydligt mer att göra än vad jag trodde.
Men ändå kändes det rätt. Det var nånting med huset som gjorde att jag gillade det.
Det kändes rätt helt enkelt. Jag ser möjligheterna, ser vad det kan bli.
Men väggar behöver rivas och reglas om. Ny el behöver dras och sen gipsa om
väggarna samt lägga nytt golv..  Även trappan behöver fräschas upp o göras om.
Men det kan bli super fint :-)  Det kan bli vårt drömhus..
Då är det bara så jäkla svårt att veta hur mycket allt det kommer kosta?
Hur mycket kommer huset var värt när allt är klart? Vad är rimligt bud att lägga nu?
Hur lång tid kommer det ta innan allt är klart? Har mycket att fundera på.
Har i alla fall bokat en ny visning på en tid när både Morgan & pappa kan.
Dom har ju lite bättre koll än vad jag har. Dessutom är det ju trots allt Morgan som tvingas
jobba med det alla kvällar ch helger för att så mycket som möjlig ska va klart innan
bebisen kommer...

Nu ska jag iallafall göra vid mig o köra mot höör, kaffe med Freja♥  väntar :-)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0