två blir tre

Har varit ett rejält uppehåll här!
Har känts så konstigt att babbla på här om ingenting, när hela
mitt liv har förändrats. Alla småsaker är plötsligt så fruktanvärt oväsentliga.
Två blir till tre. Jag & Morgan väntar äntligen vårt första barn!!
Det är planerat och oerhört efterlängtat! Först nu har vi kommit in i vecka 12 och det
känns tillräckligt säkert för att jag ska våga berätta det här.
Vi kunde inte varit lyckligare & det känns helt, helt rätt :)

I eftermiddag ska vi på möte med banken. Har hittat två olika hus som vi verkligen gillar.
Så vi ska höra hur mycket vi kan få låna & gå över våra olika alternativ.
Håll tummarna ! Efter det ska vi hem till mina föräldrar som bjuder på middag.

Nu väntar duschen och efter det blir det nog till att slumra lite i soffan
( man blir fruktansvärt trött av att vara gravid ) , innan jag måste göra vid mig inför mötet!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

ååååh, juliararing :D är såååå glad för er skull! Ska bli så roligt att en juliabebis ska komma till världen :D <3<3<3

2009-10-08 @ 15:13:00
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Freja

Det är en mycket efterlängtad bebbe <3

2009-10-09 @ 12:22:14
URL: http://frejaandersson.blogg.se/
Postat av: Maud

Grattis till er båda!! Det är alldeles underbart!!!!! :) <3<3

2009-10-10 @ 11:52:48
Postat av: Johanna

Josse berättade det häromdagen, ville bara kika in och säga GRATTIS SOM TUSAN till er båda :D Vet att du/ni varit sugen rätt länge så det är verkligen superkul att det är på gång nu. Hoppas allt går bra och att ni hittar ett bra hus nu också :) Kramar

2009-10-21 @ 23:10:20
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0