50 dagar kvar!

Japp, det är sant.. Helt sjukt men sant; 50 dagar kvar!
Av 280 dagar återstår plötsligt bara 50 :-)

Har varit hos Barnmorskan idag. Allt såg bra ut o lillan fortsätter växa
precis som hon ska! Dessutom hade hon lagt sig till rätta, med huvudet lååångt
ner. Skönt! Så nu är det bara att vänta. Har trots allt en del att fixa och bilbarnstol
börjar bli ganska bråttom. Går ju faktiskt in i vecka 34 på torsdag.
Får ta ett ryck nu i veckan.. Vet ju vilken sorts bilbarnstol vi vill ha åtminstone!

Efter barnmorskan körde jag hem till Sofie på fika ♥ Trevligt värre!
Sofie hade dessutom köpt en gudomlig present till lillan :-)
En body med tillhörande byxor på bodyn stod 'Min mamma är bäst'
Återigen, tusen tack! Den ska hon använda myyyycket ;-)
Hann även med en snabbis inom mina föräldrar innan jag var tvungen att köra hemåt
och lämna över bilen till Morgan. Han skulle nämligen på möte ikväll så nu
sitter jag här i min ensamhet :-( Äsch, han kommer nog snart igen!

Ikväll är det säsongspremiär för Svenska Hollywoodfruar :-) Det får inte missas!

Kommentarer
Postat av: Sofie

(yes its me. startade igår igen :D) hehe..



Du är verkligen värd den, så varsågoood! ;D

du kommer bli världens bästa mamms, det vet ju alla! <3



får ses snart igen babe.. tänkte jag kan komma någon dag nästa vecka ju :)



<3

2010-03-09 @ 12:14:21
URL: http://metrobloggen.se/sofiehogfeldt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0