Snö!?

What the fuck?! Är det bara här det snöar? blöö, hoppas det slutar snart..

Igårkväll var trevligt. Åt och satt o snackade :-)
Kvällen avslutades dock ganska tidigt, och det var bra för jag var sjukt trött..
Slappade iallafall i soffan ett tag innan sängen kallade.
Sov som en stock heeela natten (förutom en kissrunda) vilket är bra med tanke
på att jag har en 45 centimeters bebis i magen som inte är jätte bekväm att
sova med.. Magen är i vägen, den är för tung och emellanåt gör det ont.
Kan inte sova på magen, inte på ryggen för då trycks alla organ ihop och det
är jätteobehagligt o ligger jag på sidan så blir magen jättetung.
Får därför försöka ligga på sidan med en kudde under magen som stöd.
Till saken hör dock att jag är en sån som rör mig hela tiden när jag sover, ganska
problematiskt just nu. Haha, oooj vad jag babblar på om mina sovställningar. Sorry.

Låg o drog mig ett tag efter att Morgan hade kört för att foga i Hetings badrum.
Tog sen en lååång, välbehövlig dusch. Smörjde mig ordentligt och allt som hör till.
Tog till o med bort mitt gamla nagellack så nu sitter jag här med fräscha nymålade
naglar :-)  Nu ska jag bara slappa några timmar tills Morgan kommer hem.
Då ska vi bege oss till Höör för andra träffen med Föräldragruppen. Efter det blir
det nog middag hos mina föräldrar!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj vad jobbigt att ha det så när man ska få sin sömn :( Usch.. men snart är det över :D hihih...

bebisbebisbebis <3



Lycka till och ha så kul på föräldrargruppen. tihi

2010-03-10 @ 11:56:04
URL: http://metrobloggen.se/sofiehogfeldt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0