Torsdag

Föräldragruppen igår var bra.
Pratade återigen en hel del om själva förlossningen.
Hur den går till och de olika 'stadierna'. Känns så sjukt verkligt helt
plötsligt! Kollade även på en film. Man fick följa två kvinnor under en del
av deras förlossning och sen var där andra kvinnor som berättade sina
historier! Lärorikt och spännande! När bebisarna i filmerna tittade ut och man
hörde deras första skrik, då var där inte ett öga som var torrt hos oss
hormonstinna blivande mammor. ;-) haha, jag är blödig i vanliga fall men
sen jag blev gravid är det helt otroligt! Bölar varje gång bebisen kommer ut
på förlossningskliniken och man ser att den är frisk.
Guud, vad jag längar tills det är vår tur! Dock inte många veckor kvar nu :-)

Efter föräldrargruppen körde vi till mina föräldrar. Där bjöd dom på pizza och det
var gott! Har fått ökad aptit igen, och det är skönt! Var jätte tråkigt ibland när man
stått o lagat mat hur länge som helst sen kunde man bara ta en tugga så mådde man
illa.. Var där ett tag innan vi var tvungna att köra hem till hundarna.
Slappade sen bara i soffan och la oss tidigt. Har sovit relativt gott i natt och
känner mig faktiskt utvilda idag! Har inget planerat idag  så vi får väl se vad som händer!

vecka 34 idag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0