Back on track

Tänkte försöka återuppta det här med bloggandet!
Inte för att jag kanske har något jätte intressant och spännande liv men ändå ;-)
Allt flyter på bra! Vi har flyttat till Ballinglöv, och vi trivs bra.
Lite långt ifrån nära o kära men det funkar.
Vintern har varit lååång och seg, men äntligen lyser åtminstone solen.
Jag & Morgan var ute på en promenad med hundarna igår, men fy vad jag frös om
öronen. brr. Hoppas iallafall på att våren verkligen är på väg så tiden kan gå lite snabbare.
Har varit gravid i en evighet känns det  som och nu börjar det bli tungt & otympligt!
Men det är bara att bita ihop, det närmar ju sig ändå med stormsteg! 
Tänk att det är nästa månad (!) , ganska sjukt om tänker på det så!
Börjar få lite smått panik då vi är lååångt ifrån klara med allt.
Vagnen har vi inte fått hem än, inte heller spjälsängen. Liggdelen till vagnen ska inhandlas
och likaså bilbarnstol samt skötbord med tillbehör. Men vi vet vad vi ska ha av allt så vi ska 
bara få tummarna loss o komma iväg! Sen är rummet inte helt färdigmålat (det kvittar ju 
i o för sig då hon ju ändå kommer sova inne hos oss i början)
Dessutom har vi fortfarande inte fått tag på några knoppar. Har ju fått en gammal byrå av mina föräldrar
som vi slipat ner o målat vit. Till den ville jag ha träknoppar formade som prinsesskronor som jag
kan måla guldiga. Jag får dock nog ge upp det o köpa valiga runda att måla rosa eller något..

Morgan har precis varit o hämtat bränne och nu kommer han o Chrille in o äter frukost innan dom
börjar lassa in brännet. Så jag får väl helt enketl slita mig härifrån så jag kan sätta på kaffe och
plocka fram! Skriver senare ;-)

(sorry för den kursiva stilen, fick inte bort den hur jag än gjorde)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej på dig



Du får använda mössa så fryser du inte om öronen, men å andra sidan så har Ni ved så att du kan värma dig nu :-)



//Tobbe

2010-03-05 @ 12:26:14
URL: http://www.obrellracing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0