Vår

Spring is in the air, spring is in the aiiiiiiiir ;-)

Gud, vad skönt att det äntligen verkligen går på rätt håll!
Solens strålar värmer till o med riktigt bra, blev för varmt med vinterjacka
i solen märkte jag nyss när jag var ute med hundarna :-)
Började städa lite smått innan idag, men när jag kollade ut på det underbara
vädret fick jag panik o var tvungen att hitta på något. Ni vet när det ibland känns
som att man måste ut o göra nåt annars avlider man. Haha..
Slängde ingång lite kaffe o körde in mot stan. Morgan är nämligen o kaklar Hetings
badrum. Höll honom sällskap en stund o 'fikade' innan jag körde och handlade o sen hem.
Nu har iallafall fått städat här hemma o tyckte att jag var värd en slappestund i soffan.
Snart kommer Morgan hem och då kommer även Heting & Sanna.
Dom skulle duscha här (deras badrum är ju lite av en byggarbetsplats för tillfället)
och sen ska vi käka middag tillsammans! Både Morgan o Heting
är lediga imorgon som dom skulle eventuellt ta en öl. Dom har inte setts på ett tag så
dom håller väl på att sakna ihjäl sig efter varandra ;-) dom har ett speciellt band dom två!
Kom dock på att det är Desperate ikväll, och det får inte missas.. Då får jag vara osocial
den stunden :-)

Det var allt för nu, hörs vi inte ikväll så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0